Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Жалғызқұдық ауылының "Болашақ"бөбекжайы МКҚК

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тәрбиеші Кумысбекова М.Қ ҚМТҚ ашық сабақ тақырыбы: "Заттарды салыстыру"

28.01.2020

          Білім беру саласы: Таным.

Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.

Тақырыбы:«Заттарды салыстыру».
МақсатыБалаларға гемометриялық фигуралар туралы түсініктерін қалыптастыру.Фигураларға сәйкес келетін заттарды табуға салыстыруға үйрету .Әр-түрлі заттар тобын көлеміне қарай салыстыру .
 Міндеттері: Бір-бірінің үстіне қою арқылы салыстыру тәсілдерін пайдалана отырып әр топтағы заттарды санына (бір көп) көлеміне (үлкен-кіші) ұзындығына (ұзын-қысқа) биіктігіне (биік-аласа) қарай салыстыруға үйрету .Заттарды оң қолымен солдан оңға қарай орналастыруға жаттықтыру.Құрастыру ,жапсыру кезеніңде ұқыптылыққа тәрбиелеу.Заттарды салыстыру арқылы ойлау қабілетін дамыту .Жұмбақ шешкізіп тақпақ айту арқылы тілдерін дамыту .

Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап,  дамытушы ойындар.
Қолданылатын көрнекі құралдар:сандар, геометриялық пішіндер, тиісті суреттер ,слайд.

Билингвальді компонент: шеңбер – круг, шаршы- квадрат, ұшбұрыш- треугольник,ұзын-длиннный,қысқа- короткий,үлкен-большой,кіші-маленький .

Әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

 

 

 

 

 

 

Мотивациялық-қозғаушылық

Қайырлы таң балалар!

Сендер бүгінгі математика оқу-қызметіне қандай жайдарлы, қуанышты, ақжарқын болып келгенсіңдер!

- Балалар, бүгінгі біздің оқу-қызметіміз ерекше, өйткені бізге қонақтар келіп отыр, барлығымыз бұрылып амандасып шығайық.

(екі тілде  амандасу)
- Сәлеметсіздер ме, қонақтар! Кәне барлығымыз бірге амандасайық.
Шаттық шеңбері:

Арайлап таң атты

Алтын сәуле таратты

Жарқырайды күніміз

Жарқырайды даламыз

Қайырлы таң достарым

Қайырлы таң қонақтар

-Балалар қазір жылдың  қай мезгілі?

 Дұрыс айтасыңдар.

-Қыс  мезгілінде қандай ерекшеліктер болады?


Кәне, балалар кім қыс туралы тақпақ біледі.

 

-Балалар бүгін оқу қызметімізде заттарды салыстыруды үйренеміз.

Тосын сәт: Есік қағылып, музыка әуенімен ішке Сайқымазақ келеді. Қолында алты түрлі шары болады. Сайқымазақ балалармен амандасады. Сәлеметсіздер ме, балалар!
Сайқымазақ: Балалар менің атым - Сайқымазақ. Мен сендердің заттарды салыстыруды үйреніп жатқандарыңды естіп келдім. Мына қолымдағы шарлардың ішінде, сендерге алып келген тапсырмаларым бар, сол тапсырмаларымды дұрыс орындасаңдар, мен сендерге сыйлық беремін.
Тәрбиеші: Қане, балалар Сайқымазақ бізге қанша тапсырма алып келгенін білу үшін, оның қолындағы шарларды санап, түсін айтайық.
Ал, балалар Сайқымазақтың қолындағы шарларын санайықшы?
 

Барлығы қанша шар болды?
Сайқымазақтың тапсырмасы осы шарлардың ішінде, оны орындау үшін шарды бір - бірлеп жаруымыз керек. Бір бала шығып, шарды жарады да, ішінен тапсырманы алып орындайды.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар келген қонақтар мен амандасады.

Тәрбиешімен бірігіп, шаттық шеңберін құрады.

 

 

 

 

 

қыс

Күн суық болады, қар жиі жауады,боран соғады,аяз болады.

Тақпақ айтады

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар амандасады.

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 


Біреу, екеу, үшеу, төртеу,бесесу,алтау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастырушылық-ізденуші

1-тапсырма.
«Геометриялық пішіндерді»  ата.
(Ұшбұрыш,төртбұрыш,дөңгелек,со-пакша)
2-тапсырма. Бейнені құрастыру «Аққала» Дидақтикалық ойын.
Пішіннен бейне құрастыру,екі аққаланың айырмашылығын табу.

3-тапсырма..«Таспалар»:

Шарты:Әрбір ленталарды түсіне,ұзын-қысқалығына қарай беттестіру.
4-тапсырма.Логикалық тапсырма.
Аспанда неше күн бар ?
Сиырда неше мүйіз бар ?
Бағдаршамда неше көз бар ?
Машинаның неше дөңгелегі бар ?
Жұлдыздын неше бұрышы бар ?
Сергіту сәті «Кім шапшаң?»
Шарты :
Жерде жатқан шеңберлерге сандар тастаймыз музыка қойылып қоян болып секіреміз,музыка тоқтағанда сандарға байланысты шеңберге орналасамыз.
Жұмбақ :
Қалқиып ұзын құлағы ,
Елеңдеп қорқып тұрады.
Бұл қандай жануар ?
 5-тапсырма.. Дидактикалық ойын :                             « Байқағыш»

Заттың түрін,көлемін ажырата  білу.

 Балалар мынау не?
Қоянның неше құлағы бар?
Қоянның мынау несі?
Ал, осы қоянның құйрығы ұзын ба, құлағы ұзын ба?
Дұрыс айтасыңдар, құлағы ұзын екен .

Ал құйрығы ше?
  Жарайсыңдар балалар!

(Алдарыңда қоянның суреті берілген жетпейтін бөлігін яғни, дене мүшелерін жапсырасыңдар)
6-тапсырма.Дидақтикалық ойын . Үстел үстінде жұмыс, пішіндерден қоянға үй құрастыру .
 

Балалр пішіндердің атын атап ,түсін айтады.

 

Балалр құрастырады айырмашылығын табады.

 

 

 

 


Бір
Екі
Үш
Төрт
Бес
 

 

Балалар сергіту сәтін орындайды.

 

 

 

Қоян
Жабайы жануарға жатады.Орманда, далада тіршілік етеді

Рефлексивтік -түзетуші

Қорытынды жасау.
-Сурет бойынша .

Сұрақ қоя отырып, оқу-қызметін қорытындылау.

 «Сұрақ-жауап»:

Ал, мынау қандай карандаш?
Ал,ағаш қандай ?
Шкаф кандай ?
Сайқымазақ: Қандай қызық ойын болды жарайсыңдар балалар .
Тәрбиеші :Енді барлығымыз орнымыздан тұрып сайқымазақпен бірге бойымызды сергітіп алайық .
Қол ұстасып тұрайық
Достық әнге салайық
Көріскенше күн жақсы
Сау саламат болайық.


 

 

 

Слайд бойынша заттарды салыстырады.

Балалар сұрақтарға жауап береді.

 

Ұзын-қысқа
жуан-жіңішке 
үлкен-кішкентай

Күтілетін нәтиже:

Біледі: заттарды салыстыра біледі;

Игереді: тапсырманы кезеңімен  орындау жолдарын;
Жасайды:Әр-түрлі топтардағы заттарды санына ,көлеміне,(үлкен-кішкентай),ұзындығына(ұзын-қысқа),биіктігіне(биік-аласа)қарай салыстыруды.
Меңгереді: ұжыммен жұмыс жасау дағдыларын.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                          

 

 

Просмотров: 1231


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст