Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Жалғызқұдық ауылының "Болашақ"бөбекжайы МКҚК

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тақырыбы: Мамандықтар әлемі

03.12.2025

Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, болашақ мамандыққа байланысты ұғымын тереңдетіп, қызығушылықтарын арттыру,еңбекке  деген қызығушылықтарын ояту,үлкендердің еңбегін бағалауға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап,ойын.

Көрнекілігі: ойынға қажет құралдар.

Мотивациялық-қозғаушылық  

-Сәлеметсіздер ме,балалар.

Қош келдіңіздер!

Шаттық шеңбері:

Қол алысып қане біз.

Достасайық бәріміз.

Армысың Алтын күн

Армысың достарым

Сендерді көріп қуандым!

-Бір бірімізге жылы лебізімізді білдіріп,Қайырлы таң тілейік.

-Қайырлы таң,достар.

-Балалар, сіздерді балабақшаға күнде таңертең  ата-аналарың әкеледі.

-Ал,өздері қайда кетеді?

-Олар жұмыста не істейді?

-Дұрыс, еңбек етеді.

-Мен де жұмыс жасаймын,қалай ойлайсыңдар мен қайда жұмыс жасаймын.

-Кім болып жасаймын, мамандығымды қалай атайды.

-Ал,сіздердің  ата-аналарың кім болып жұмыс жасайтынын білесіздер ме?

(Әр баладан сұрау)

Маман иелері кіру сәтті:

Еркеназ: Ұстаз ана болды ол

Әрқашанда біздерге

Бар балаға берді ол

Қуанышпен өнеге

Раяна Аспазшы: Дәмді тамақ пісіріп

Өнерлі бала боламын

Халқым сүйген ардақты

Мен аспазшы боламын.

Айзере шаштаразшы: Сән үлгісін қиятын

Шаштараз болам жолыңа

Түрлі түсті шаш қиып

Қызмет етем халқыма

Абильхан дәрігер: Кішкене әлі баламын

Таудай болар талабым

Ақ халатты абзал жан

Мен дәрігер боламын

-Көрдіңіздер ме,барлығымыздың ата аналарымыз еңбек етеді.Әр адамның өз мамандығы бар екен.

Сендер өскенде кім болғыларың келед?

-Бүгін сендермен саяхтатқа шығуды ұсынамын.

Саяхатқа барлығымыз автобуспен шығамыз.

Автобус біздерді балабақша алдында күтіп тұр.

-Автобус айдайтын адамдардың мамандығын қалай атайды?

-қазір мен сендердің ішіңізден бір баланы жүргізуші қылып таңдаймын, қанекей кім болады.

Автобусқа өз орындарымызға жайғасайық.

Автобус айдайтын адам бұл – жүргізуші,ал қалған адамдар кімдер болады.

Автобуста қалай отыру керек.-Жүргізушінің арнайы куәлігі болады.

-Ендеше ,жүрейік,жүргізуші мырза!

(Аялдамаға тоқтау)

-Мінекей бірінші аялдамаға да келіп қалдық,қанекей автобустан түсейік, біз қайда келдік?

-Иә,бұл асхана. Бұл тағамдарды  дайыдайтын ас үй бөлмесі. Бұл тағамдарды пісіретін дайындайтын адамдарды аспазшы дейміз.

Айтыңыздаршы  аспазшылар  жұмыста не істейді.

-асты  қалай дайындайды

-Аспазшылар тамақ пісіруі үшін қандай құралдар пайдаланады.

-Қараңыздаршы өз жұмыстарына қаншама құралдар пайдаланады екен.

Сендердің аналарың тамақ пісіріп бере ме.  Қандай тамақтар пісіреді.

-Дәмді ме?

-Бүгін біздер екі топқа бөлінеміз

1-ші топ тапсырмасы: «Мамандықтар құралы» көлеңкесін табу

Аспазшы сорпа мен шырын дайындау үшін көкөністер мен жемістерін бір біріне араласып кеткен сендер соны тауып себетке саламыз

2-ші топ тапсырмасы: «Көкөністер мен жемістерді ажырату»

Сорпа пісіру үшін аспазшы қандай көкөністер түрлерін пайдаланады

(балалардың жауабы)

-Иә,осының барлығын біз сөзбен не деп айтамыз?

Жарайсыңдар! Ал,шырын қайнату үшін қандай жемістер пайдаланады.

Жарайсыңдар! Өте дұрыс айттыңдар!

-Балалар,әрі қарай жолға шықпас бұрын бойымызды сергітіп алайық.

Сергіту сәті: (Музыка әуенмен)

-Балалар,бұл келесі аялдамаға да келдік.

-Біз қайда келдік?

Шаштараз екенін қайдан білдіңдер?

-Дұрыс айтасыздар,бұл құралдар кімнің құралдары екен?

-Бұл жерде не жұмыс атқарады?

-Иә,адамдарды әдемі қылады. Шаштаразшының құралдарын еске түсірейікші.

Қанекей барлығың үстелдің үстіндегі тапсырманы орындайық.

Ойын: «Шаш қию»

-Қане жұмысқа кірісейік.

-Жарайсыңдар  балалар!

-Саяхатымызды жалғастырайық, автобусқа жайғасайық.

-Келесі аялдамаға да жеттік.

Біз қайда келдік

Дұрыс айтасыздар,Дәрігер келдік

Дәрігер екенін қайдан білдіңдер?

-Өте жақсы

Сендер қандай дәрігерлерді білесіздер?

Дәрігерлер  қандай қызмет жасайды?

-Айтыңдаршы дәрігерлер өз жұмыстарына қандай құралдарды пайдаланады?

Осы құрал жабдықтардың барлығы қайда тұрады?

-Ал, мен сендерді ойын ойнауға шақырамын.

Топқа бөлінеміз.

1ші топ тапсырмасы: «Мамандықтар түрлері» құрастыру

2 ші топ тапсырмасы: «Дәрігердің құралын ажырату»

Мына  үстелдің үстіндегі қобдишаның ішінде көп және әр түрлі құралдар бар екен,ал сендер дәрігерге керекті құралдардың атын атап көрсетіңіздер.

-Ойынды жақсы ойнап дұрыс атадыңыздар. Жарайсыңдар!

Балалар ,бүгінгі саяхат сіздерге ұнады ма?

Келесіде міндетті түрде басқа жерлерге де саяхатқа шығатын боламыз.

Қанекей, барлығымыз қайта автобусқа мініп, балабақшамызға қайтайық

Орнымызға жайғасамыз

-Мінекей , балабақшамызға  деа келіп қалдық.

-Балалар болашақта кім болғыларың келеді. Сол мамандықты таңдап әңгімелеп беріңіздерші.

«Додакаэр» Біз болашақта кім болам!

Жұмыстарды кімдер жасайды?

-Иә,дұрыс біз олардың еңбегін бағалап,құрмет 

Жарайсыңдар!

Бүгінгі ұйымдастырылған іс әрекетке өте жақсы қатысуға тырыстыңыздар,Сіздерге көп рақмет.


 

Просмотров: 283


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст