Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Жалғызқұдық ауылының "Болашақ"бөбекжайы МКҚК

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

10 саны көлеміндегі сан мен цифр туралы ұғымдарын бекіту

21.11.2022

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Күні: 17.11.2022ж

Тәрбиеші: Хасенова А.У

Білім беру саласы: Таным
Бөлімі:  Математика негіздері
Тақырыбы:  10 саны көлеміндегі сан мен цифр туралы ұғымдарын бекіту.
Мақсаты: 10 сан көлемінде садық есептеуге үйрету. Сандарды тура және кері санау. Балалардың тілін дамыту, іс-әрекет дағдыларын меңгерту,геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын  тиянақтап, түстерді ажырата білуге,тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу. Балалардың ұсақ қол маторикасын дамыту.
Әдіс тәсілдері: сұрақ-жауап,түсіндіру,ой қозғау,талдау-жинақтау.
Көрнекілік құралдар:  Суреттер. пішіндер, таяшалар.

Анасы : Лақтарым, шырақтарым

Анаң келді өрістен

Сүт әкелді, шөп әкелді

  • Балалар, ой  бұл біздің анамыз ғой
  • Анасы: Лақтарым, амансыңдарма.
  • Балалар: ана
  • Анасы: мен жоқта үйге ешкім  келген жоқпа?
  • Балалар: Жоқешкім келген жоқ
  • Анасы: Лақтарым мен сендерге ренжулімін. Сендерді математика негізінен сабақтарығ нашарлап кеткендеріңді маған апайларың хабарлады. Сондықтан маған 7 түрлі тапсырма берді.
  • Балалар: біз оны қалай орындаймыз? Білмимізғой?
  • Балалар: а, мен таптым бізге балалабақшадағы балалар көмпектесетін шығар?
  • Анасы: Жарайды олай болса менің балабақшада танысым бар еді соған хабарласып көрейін. Маған телефонды алып беріңдер?
  • Анасы : Алло, Айбаршын Улықпанқызы сәлеметсізбе?
  • Тәрбиеші: Сәлеметсізбе!
  • Анасы: Айбаршын Улықпанқызы менің лақтарым математика оқу қызметінен нашарлап кетіпті , бізге сіздің көмегіңіз керек еді? Көмектесесізбе?
  • Тәрбиеші : әрине әрқашан көмектесуге дайынбыз , балаларды жіберіңіз.

Анасы: рахмет. Балалар бізге балабақша қызметкерлері көмек көрсетуге дайын мен сендерге балабақшаға жол көрсетіп жіберейін. Қане , лақтарым жүре қойыңдар.

Балалар бүгінгі оқу қызметі ерекше болмақ.Себебі бүгін біздің оқу қызыметімізге көптеген тәрбиеші апайлар қонаққа келіп отыр.Апайларымыз бен достарымызбен, амандасып алайық

  • Ал ,балалар бізге қонақтар келді қарсы алайық . бәріміз орнымыздан тұрып амандасайық қонақтармен.

Шаттық шеңбері:

Біздер жақсы баламыз

Өсті ақыл санамыз

Қонақтармен ең алғаш

Амандасып аламыз

Сәлеметсіздерме!

Ал енді оқу қызметімізді бастайық

Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

Балалар: күз

Тәрбиеші: Балалар сендер күз айын атап беріздерші?

Балалар:  Қыркүйек , қазан, қараша.

  • Жарайсыңдар!
  • Тәрбиеші: балалар балабақшаға сендер қай уақытта келесіңдер? Таңертен
  • Қай уақытта кетесіңдер?
  • Балалар:  Кеште
  • Тәрбиеші: дұрыс айтасыңдар балалар.
  • Лақтар кіреді
  • Аяулым: апай бұл лақтар нестеп жүр?
  • Тәрбиеші: Балалар бұл лақтар сендерге  көмекке келіпті. Көмектесемізбе?
  • Балалар :иә
  • Тәрбиеші : балалар отыра қойыңдар. Балалар лақтардың аналары бізге көп тапсырмалар беріп жіберіпті . біздер сол тапсырманы орындауымыз керек. Орындаймызба ?
  • Балалар: орындаймыз
  • Ал мына бірінші тапсырманы хаттың ішінде не тапсырма берілген екен? Балалар мына пішін қандай екен?
  • Балалар мына ашық хаттың сыртында қандай геометриялық пішін екен?
  • Балалар : Шаршы
  • Тәрбиеші :  Өте дұрыс. Түсі қандай ?
  • Балалар: Көк
  • Өте дұрыс
  • 1 тапсырма 10 көлеміндегі  сандарды тура және кері санау керек
  • Балалар санайды
  • Жарайсыңдар лақтардың бірінші тапсырмасы орындалды. Ал екінші ашық хатымыз қандай геометриялық пішінмен бейнеленген екен ?

        2 тапсырма  Ешкі  мен лақтар нені жақсы көреді?

-Балалар: жемістер , көкөністер

-Тәрбиеші:

 Жемістер мен көкөністерден  өрнек құрастырып оны санды өрнекпен бейнелеп жазамыз. Алдымыздағы математикалық жолақшаға орнатуымыз керек.

3 тапсырма:  Сергіту сәті

4 тапсырма:  Балалар сендер білесіңдерме? Бізге лақтар қайдан келді?

-Балалар: орманнан

-Тәрбиеші: әрине орманнан келген екен

 Енді ормандағы жануарларды мына суретке дұрыс орналастыруымыз қажет

Балалар біз кеңістікті бағдарлағанда мынадай белгілерді  пайдаланамыз.

5 тапсырма:  Есту қабілеттерін тексеру . Логикалық ойын.

6 тапсырма: балалар ермексаздың көмегімен таяқшалардан  пішіндер жасау.

7 тапсырма: Адасқан сандар.

Тәрбиеші : балалар бүгін біз оқу қызметімізге кімдер келді? Біз оларға қандай көмек бердік?

Балалар: Лақтар

  • Тәрбиеші:   Жарайсыңдар.  Оларға біздер  көмектестікпе?
  • Балалар : Иә, сандарды тура және кері санауды үйренді, логикалық есептер шығарды, оң солды ажырата білді.
  • Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар .енді лақтар кеш түспей тұрғанда ормандарына уйіне жетіп алсын.
  • Лақтар: сау болыңдар балалар.
  • Балалар: сау болыңдар

Балалар біз лақтардың жеті тапсырмаларын орындап шықтық.

-Тәрбиеші : лақтар сендер тапсырмаларды дұрыс түсініп алдыңыздарма--Балалар: иә.

-Тәрбиеші: өз беттеріңмен енді тапсырманы орындай аласыздарма?

Балалар: иә . Сіздерге рахмет. Анамыз сендерге сыйлық беріп жіберді . Рахмет

Тәрбиеші : балалар сендерге лақтардың анасы сыйлықтар берген екен . ал енді лақтар кеш батпай тұрып орманға жетіп алсын сау болықдар лақтар.

-Балалар:  Сау болыңыздар.

 

 

 

Просмотров: 450


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст