Бөлімі:Сөйлеуды дамыту
Білім беру саласы: Қатынас.Шығармашылық.Таным.
Тақырыбы: «Көңілді қыс»
Мақсаты:Қыс мезгілі туралы түсініктерін кеңейту.Тірек сызба бойынша суреттің мазмұнын құруға және сөздерді байланыстырып айтуға дағдыландыру.Тілін,сөздік қорын дамыту.Оқу іс-әрекетіне қызығушылықтарын арттыру.
Табиғатты аялауға,әсемдікті сезініп,көре білуге тәрбиелеу.
Әдіс –тәсілдері: Әңгімелесу,сұрақ-жауап,көрсету,дидактикалық ойындар,сергіту сәті.Триз технологиясын қолдану.
Көрнекілігі:Слайдтар,суреттер,диск мақтасы,көк парақ дайын ағашымен,схемалар
Билингвальды компонент:Боран-метель,аяз-мороз,қар-снег.
Қызмет кезендері |
Тәрбиеші іс әрекеті |
Балалардың іс әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық
Ұйымдастырушылық-ізденушілік
Рефлексивті- жөндеуші |
Шаттық шеңбері Мейірімділік жүрекпен Ақ пейілді тілекпен, Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық.
Балалар,мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр.
Қолы жоқ,сурет салады, Тісі жоқ,тістеп алады.(Аяз)
Қанаты жоқ,ұшады, Аяғы жоқ,жетеді. Аузы жоқ,ұлиды.(Боран)
Қыста ғана болады, Ұстасаң қолын тоңады.(Қар)
Қай мезгіл деп ойлайсыңдар балалар? Жарайсыңдар балалар,қыс мезгілінің белгілерін білеміз бе?
Еңдеше борон соққаның қимылмен қалай көрсетеміз?
Қатты аяз болып,тоңғанда не істейміз?
Ал,күн шыққанда не Істейсіңдер?
Жарайсындар балалар!Енді қыс айларын атайықшы.
Желтоқсан-жылдың аяғы, қыстың басы ол суық,ызғарлы. Қантар-жыл басы,қыстың ортасы,бұл айдақатты суық, аяз болады. Ақпан –жел мен боранның айы.
Билингвальды компонент: Боран-метель,аяз-мороз, қар-снег.
Балалар біз тоңбас үшін үстімізге қандай киімдер киеміз. Қане,іс-қимылмен көрсетейікші.
Қандай ойындар ойнайсыңдар
Дидактикалық ойын «Не артық» Мақсаты:Баланың ой өрісін кеңейту,ойлау қабілетін дамыту,зейіңділігін арттыру.
Балалар сурет бойынша сөйлем құрастырады.(мнемотехника)
Қоян сәбіз жейді. Аю қыста ұйықтайды. Балалар шана тебеді.
Қыс туралы тақпақтар айтып берейік.
Келіп қалды қыс Аяз, боран бар Болсада жүр бала Далада жүгіріп қана
Міне аппақ қар Аяз боран бар Төрлеп қысым еліме Ойнаймыз біз далада
Қар келді жеріме, Төрлеп қысым еліме. Қыс өте тамаша, Ойнайды балалар күніне.
Сергіту сәті:слайд
Балалар қыс мезгілі ерекше. Біз кыстағы ағаштардың көрінісін көрсетейк.
-Балалар бір сәт өзімізді-сыртта,таза ауада тұрғандай елестетейік. -Қар қандай? -Қыс қандай болады? -Ауа қандай?
«Жүректен-жүрекке»:
Балдай тәтті баламыз Қол ұстасақ бәріміз, Жарасады сәніміз. Көріскенше күн жақсы, Сау болыңыз бәріңіз!
|
Балалар қайталайды.
Қыс мезгілі.
Қар жауады,аяз болып,борон соғады.
Балалар қолдарын жоғары көтеріп гүлдейді. Қолдарын қусырап,аяқтарын топырлатады. Алақай, деп қолдарын көтереді.
Желтоқсан,қантар,ақпан.
Қайталайды.Буыңға боледі.
Бас киім,үстімізге тоң, аяғымызға етік,қолымызға қолғап киеміз!
Қар лақтырып,аққала жасап,шанамен сырғанақ тебеміз.
Балалардың орындау сурет арқылы.
Балалар сурет бойынша сөйлем кұрастырады
Балалардың тақпақтары.
Анель.
Аяулым.
Айгерим.
Балалар орындайды.
Муз ырғағымен балалар ағаштардың көрнісің жапсырады.
Балалардың жауабы.
Қайталайды. |
|
|
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Қыс мезгілі туралы түсініктерін.
Түсінеді:Табиғатқа,қоршаған ортаға деген сүйіспеншілігі артады.
Қолданады: Тірек сызба бойынша суреттің мазмұнын құрады және сөздерді байланыстырып айтады.