Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Жалғызқұдық ауылының "Болашақ"бөбекжайы МКҚК

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Түлкі мен тырна" ертегісі

25.01.2022

Күні: 25.01.2022ж

Тәрбиеші: Хасенова А.У

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Оқу іс әрекеті: Көркем Әдебиет
Тақырыбы: «Түлкі мен тырна» ертегісі
Мақсаты: Балаларға үстел үстіндегі театр және көлеңкелі театр туралы түсінік беру, ертегілер кейіпкерлерін таныту, оларды дұрыс ажырата білуге үйрету. Көркем шығармаларға деген қызығушылығын арттыру. Ойын, тілін, білімділігін, сөздік қорларын молайту. Ертегіні қызығушылықпен тыңдауға дағдыландыру, балаларды татулыққа, ұйымшылдыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: көлеңкелі театр, үстел үсті театрының атрибуттары, жүректер.
Әдіс – тәсілдері: түсіндіру, көрсету, сұрақ – жауап, салыстыру, мадақтау.

 

Оқу іс-әрекетінің

Кезеңдері

Педагогтің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

Шаттық шеңбер ұйымдастыру.

: - Балалар сендердің бір – біріңе қарап күлгендерің қандай әдемі, жүздеріңнен тек жылулық сезіліп тұр. Мен де сендерге өз жылуымды беріп «Қайырлы таң» деймін. Сендер де бір – біріңе қайырлы таң тілеп, күнмен сәлемдесіп, қонақтарға да жақсы тілек білдіріңдер.
Шаттық шеңбері

Біз әдепті баламыз

Біз ерекше баламыз

Үйге қонақ келгенде

«Сәлеметсіз бе!» -деп

Амандасып аламыз.
 

 

Балалар шеңберге тұрып, бір-бірімен амандасады.

Ұйымдастырушылық-

Ізденістік

Осы мезгілде залға түлкі кіреді.
Түлкі: - Мәссаған, мен қайда келдім. Өзімше үйіме бара жатыр едім.
Тәрбиеші: - Балалар қараңдаршы бұл кім?
Дұрыс айтасыңдар.
- Түлкі сәлеметсіз бе? Сен балабақшаға келдің. Сен қайдан келесің және қолыңда не бар?
- Түлкі: - Мен орманнан келемін. Бір ақымақты алдап, қулығыммен сандығын алып алдым.
- Тәрбиеші: - Бұл сандықтың ішінде не бар екен?
- Түлкі: - Өзімде білмеймін, өзі сондай әдемі сандық.
- Тәрбиеші: - Қане, ішін ашып көрейікші.
- Түлкі: - Жо-ға ішіндегіні алып қояйын дейсіңдер ғой?
- Тәрбиеші: - Жоқ түлкі алмаймыз.
- Түлкі: - Жарайды, бірге ашайық, ішіндегі менікі.
- Тәрбиеші: - Жарайды.
- Сандықты ашып, ішінде ертегі
кейіпкерлері екен.
- Балалар қараңдаршы бұл не?

Дұрыс айтасыңдар балалар бұлардың бәрі ертегі кейіпкерлері. Бұл ертегілерді білемізбе?
- Мына кейіпкер қай ертегінікі?
- Ал мынау ше?
Дұрыс айтасыңдар ал енді мына кейіпкерлерге қараңдар бұл не?
Дұрыс, бұл құстың аты Тырна.


- Балалар «Тырна мен түлкі» деген ертегі бар, сендерге қазір осы ертегіні қазір айтып беремін  Ал сол ертегіні айтпастан бұрын біз бәріміз бірге сол ертегі еліне  немен барамыз?.

- Поезбен, машинамен, ұшақпен баруға болады, бірақ біздің топта ондай  көлік жоқ.

Ендеше мына  сыйқырлы кілемшемен бәріміз барып алайық.

Тәрбиеші кілемді әкеліп жаяды.

- Балалар қараңдар біздің кілем тесіліп қалыпты ғой. (Кілемнің тесіктері геометриялық пішіндер тәрізді болып келеді.)

- Ертегі әлеміне жету үшін кілемді жамау керек.

Дидактикалық ойын: «Жамауды тап»

Балаларға берілген геометриялық пішіндердің орның тауып кілемді жамау керек.

- Балалар қандай геометриялық пішіндерді көріп тұрсыңдар?

- неше төрт бұрыш бар?

- неше үшбұрыш бар?

- неше тіктөртбұрыш бар?

 - Жарайсыңдар кілемді жөндедік енді бәрімізге сәт сапар тілеймін.

 (хормен)

Біздің кілем ұшып барады

Алыс жерге апарады

Кәне достар көзді жұмамыз

Ертегілерімізді тындауға барамыз

Ал енді келдік ертегі тыңдауға болады балалар.

. Ал сен түлкі балалармен бірге отырып ертегі қара. Балалар бұл ертегіні мен көлеңкелі театр арқылы айтып беремін.
- Ертегіні көлеңке театр арқылы балаларға көрсетеді
- Балалар қандай ертегімен таныстық?
- Балалар сендерге ертегі ұнады ма?
- Түлкі мен тырна не істепті?
- Балалар түлкі досын алдаған екен, сөйтіп істеуге бола ма?
Ал енді түлкі сен достарыңды алдап, қулық жасайсың ба?
Түлкі: - Жоқ, мен енді қулық жасамаймын, ешкімді алдамаймын.
 

-Түлкі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-ертегі кейіпкерлері

 

-иә,

-бауырсақ,шалқан, маша мен аю

 

-тырна

 

 

 

-жарайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойын ойнайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-қайталайды.

 

 

 

 

 

Түлкі мен тырна

  • Ұнады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексиялық-түзетушілік

Тәрбиеші: - Жарайды қане балалар мына жүректерді алып түлкіге арнап жүректен жүрекке, жақсы тілек айтайық.
Түлкі: - Рахмет, балалар. Енді мен жақсы, әдепті боламын. Сендер маған әдемі, таза жүректер сыйладыңдар, ал енді мен сендерге аздаған тәтті сыйлық беремін, қабыл алыңдар.
Тәрбиеші: - Түлкі саған рахмет.
Түлкі; - Ал енді мен кетейін, сау болыңдар.
Осымен сабағымыз аяқталды сау болыңыздар

  • Сау бол түлкі

Күтілетін нәтижелер:

Білу: Ертегілерді сурет арқылы танып білу.

Игеру: Өз ойынды ашып айту, сұрақтарға толық жауап беруді.

Меңгеру:  достық сөзін түсініп, бір-біріне қамқор болуды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 593


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст