Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Жалғызқұдық ауылының "Болашақ"бөбекжайы МКҚК

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тақырыбы: Орманға саяхат

23.04.2025

Білім беру саласы: Әлеуметтік

Бөлімі: Қоршаған орта, сөйлеуді дамыту,қарапайым математика негіздері.

Тақырыбы: «Орманға саяхат»

Мақсаты :Орман туралы түсініктерін толықтыру және бекіту.

Дидактикалық ойындар арқылы балалардың қызығушылықтарын арттыру.1 –ден 5 –ке дейін санау ,сан мен затты сәйкестендіруді ;Табиғатты аялау, аңдарды қорғауға тәрбиелеу. Балалардың қамқорлық, жанашырлық, сүйіспеншілік, қайырымдылық сияқты адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру.

Әдіс тәсілдер: Әңгімелеу, ізденіс, проблемалық жағдаятты шешу. Табиғатты қорғау;Орман туралы әңгіме өткізу. Орман ішінде тәртіп сақтап ережелерін қайталау.

Құрал-жабдықтар:дидактикалық ойындар карточкалары ,сандар ,суреттер.

Сабақтың барысы: (Балалар топқа кіріп шеңберге тұрады)

Воспитатель:Дети, Посетители приходят к нам и нормальные. Гости ярко лежащий на затылке, Давайте хорошо проведем время.

(Дети создает круг)

  1. Радость Круг :

Привет Или золотой день,

Привет Голубое небо.

Привет Друзья мои,

Синтез Мы рады видеть

Преподаватель: Сейчас В какое время года?Весенние месяцы знаменитый. (дети-сироты)

Дети У кого есть эти 7 дней в неделе знаменитый? Какая сегодня неделя Дата? (парень отвечает) Ты в порядке !

Дети Мама Нурислама работает на почте Вот почему мы получили письмо Я собираюсь передать вам письмо.

Дорогой дети, которые присылают вам письма лесовладелец.

Наш В лесу происходят удивительные изменения. Охотники переместились из неконтролируемого в дом А затем, и находил их таким же образом Он не.Сейчас Они не могут найти его у себя дома. Помогите животным найти свой дом . Мы ждем.

Привет: Хозяин леса.


 

Воспитатель В лесу Готовы ли вы им помочь? Сегодня мы отправимся в поход по лесу. (Постоянная)

Дети какие животные живут в лесу, Вы знаете? (Мы знаем:

Лиса Волк, Медведь, Кролик)Правильные ребята, в лесу волк, лиса, кролик, медведь другие животные Жизни. Как назвать их одним словом будет ? (Ответ детей) Ал, дети! Поехали!

Воспитатель: Дети Мы собираемся помочь? (Мы собираемся пойти в лес). Мы идем по следам животных, чтобы добраться до Мы должны прыгать.

  • Так Пойдем, один за другим Стендовая дорога

вдоль Пойдем в лес. Будь осторожен потому что перед нами любое препятствие Возможно, мы найдем свой путь. (Дети Приходите с музыкой)

Барьеры:

  • И Дети, первое препятствие на нашем пути Мы встретились. Мы все вместе

осы тапсырманы орындап шығайық. (балалар ұшбұрыш,төртбұрыш,шеңбер,сөпақша пішіндегі тастардың үстерінен секіріп өзеннен өтеді ) Тігіліп тұрған қасқырды ,түлкіні ,аюды көріп ,олар қандай еретелерде кездесетінің айтады.(ертегілерді еске түсіру)

  • Жарайсыңдар, балалар. Саяхатымызды жалғастырайық

Тәрбиеші: Балалар қарандаршы аңдар тығылып қалыпты ғөй,үйшіктерін табуға көмектесейікші.

Балалар екі топқа бөлінеді .1-топ және де 2-топ.

1.Тапсырма :дидактикалық ойындар.

1 топ «Кім қайда тұрады» 2 –топ«Төлін тап»

Сергіту сәті: балалар билеп ,аңдардың қимылдарын жасайды.(музыка қосылады)


 

Тәрбиеші: Балалар қарандаршы саңырауқұлақтар қалай көп , санап алайықшы .

2- тапсырма : 1 топ «Саңырауқұлақ құрастыру»

2-топ «Сан мен затты сәйкестендіру»


 

Тәрбиеші: Жарайсыңдар ,балалар!Енді келесі тапсырманы орындайық .Түлкіге көмек керек ,оның мыршайлары адасып қалыпты оларды рет –ретімен қойып шығайық.(үлкен.орташа.кіші)

Жарайсыңдар ,балалар !Тапсымаларды орындап шықтық ,енді балабақшаға қайтатың уақыт келді.

Сұрақтар арқылы іс-әректті қорытындылау.

«Иә» немесе «Жоқ»

1,.Қасқыр -үй жануары .(жоқ)

2.Сиыр орманда мекендейді.(жоқ)

3.Орманда шулап,айқайлап,қоқыстар шашып жүруге болады . «жоқ»

4Аю,түлкі ,тиін,қоян ,кірпі жабайы жануарлар .»иә»

5.Екі қоянда 4 құлақ бар «иә»

6.Today второй день недели вторник "да"

7. Семь дней в неделю «да»

Воспитатель: Хочу поблагодарить Вас за правильное выполнение поручений и за активное участие в сегодняшней деятельности.

 


 

Просмотров: 130


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст