Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Жалғызқұдық ауылының "Болашақ"бөбекжайы МКҚК

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі ересек тобы "Гүлдәурен" Білім беру саласы:Қатынас .Бөлімі:Көркем әдебиет .Тақырыбы:Ойыншықтар дүкені

08.02.2021

«Ақмола обылысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы ЖАЛҒЫЗҚҰДЫҚ АУЫЛЫНЫҢ «БОЛАШАҚ» БӨБЕКЖАЙЫ»  МКҚК

 

 

 

                             Ашық сабақ

Тақырыбы:   «Ойыншықтар дүкені»

 

 

 

 

 

 

                                                                               Тәрбиеші:  Мурат.А.Д

                                               05.02.2021ж.

Білім беру саласы :    Комуникация

Ұйымдастырылған оқу қызметі :  Көркем әдебиет

Тақырыбы: «Ойыншықтар дүкені»

Мақсаты: Таныс шығармаларда бағдар жасай білуді, оларды суреттерден танып,мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру белгілерін бекіту.

Көрнекі құралдар: әр түрлі ойыншықтар, суреттер. 
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, әңгімелесу, ойын әдісі. 

Іс-әрекет кезені

    Педагогтын іс-әрекеті

Баланың іс-әре

Мотивациялық қозғаушылық

-Тәрбиеші: 
-Балалар, бүгін бізге қонақтар келіпті, кәне бәріміз қонақтармен амандасайық. 
-Сәлеметсіз ба! 
Ашық алаң: 
-Балалар, біз амандаса отырып бір-бірімізге жақсы көңіл-күй сыйлайық. 
-Балалар бүгінгікөңіл-күйлерін қандай? 
-Біз айналамызда нені көріп тұрмыз? 

-Күнді , аспанды көріп тұрмыз.
Күннің көзі бізге күлімдеп, жаңа күн сәулесімен басталады. Ол бізге күлімдеп, жаңа күн сәулесімен басталады. Ол бізге мейірімді күлкісімен «Қайырлы таң!» дейді. 
-Кәне, айтыңдаршы, таңертеңгі күннің сәулесі жарық па? 

-Шаттық шенберіне түрайық

 

 

Қуан ,шаттан,алақай

Қуанатын күн келді

Қайырлы таң достарым

Қайырлы таң Қазақстан
 

 

Амандасады.

Тәрбиешінің барлық сүрақтарына бір-бірден жауап береді.

-Жақсы

 

 

-Қайырлы таң

 

-Иә,жарық

Балалар шаттық шеңберіне түрады

 

Ұйымдастыру–іздестірушілік кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексивтік-коррекциялаушы

 

-Ендеше , балалар бәрлығымыз орындарымызға отырайық.
(Қонаққа Дымбілмес келеді, қолында хаты бар.

-Сәлематсыздар ма балалар!

-Мен сендерге құр қол келген жоқпын. Хат алып келдім.

( Тәрбиеші хатты алып, ішіндегі жұмбақты оқиды) 


 

Аяғы бар ,  жүрмейді ,                                                                  Аузы   бар  ,  күлмейді .                                                                                          Айнымайды  бөпемнен ,

Тек   сөйлеуді   білмейді  .           

 ( қуыршақ   )


Суға салсаң, батпайды

Үп-үлкен болып жасқанар 
Түскен жерде жатпайды

 Кіп-кішкене арадан.(Доп)

 

Балалар, сендер жұмбақтың жауабын дұрыс таптыңдар. Жұмбақтар не жайлы екен?

Ендеше ,кім маған ойыншықтар туралы тақпақтар айтып береді.

Нурсултан: Добым, добым домалақ,
               Қайда кеттің домалап.
               Қызыл, жасыл, сары көк,
               Сенімен ойнайтын бала көп.
Саят: Ойыншықтар қандай, қандай,
       Қызыл, жасыл, сары, көк,
       Түрлі – түсті түстері
              Көз тартады өздері.

Тәрбиеші: Балалар, қане дұрыс отырып тақтадағы суретке назар аударайық.

Суреттен не көріп тұрсыңдар? Балалар қандай ойыншықпен ойнап жүр? Қандай ойын ойнап жатыр?

Әңгімелеу:

Балалар доп ойнап жүр.

Доптың пішіні қандай?

Доп не істейді? (түсін, көлемін сұрау)

 

-Ендеше , сендер ойыншықтар дүкеніне саяхатқа барғыларың келе ме?

 (Ойыншықтар дүкеніне бара жатып, тәрбиеші сұрақ қояды) 
-Біз қайда бара жатырмыз? 
-Ойыншықтар дүкенінде не сатады? 
-Ойыншықтар сатады.
Ойыншықтардың бәрі де балалар сендер үшін жасалған. Ойыншықтар пластмассалы, резиналы және жұмсақ ойыншықтар болып бөлінеді

Дүкенде кімдер қызмет атқарады? Сатушылар
Жақсы!
Сатушы апаймен сәлемдесіп алайық
Негізгі бөлім
Мына сөрелерде қандай ойыншықтар түрлерін көріп тұрсыңдар?
Қыздар ойнайтын ойыншықтарды қалай атаңдаршы?
Ұлдар қандай ойыншықтармен ойнайды?
Қуыршақтардың өзі әр түрлі заттардан жасалады: пластмастан, матадан, резинкадан, ағаштарда.
- Ал көліктер темірден де жасалынады

  Осы ойыншықтардың ішінен мен қоян жайлы сендерге айтқым келіп тұр. Қоянның түсі ақ, құлағы ұзын ол жұмсақ ойыншық. Ойыншықтарды сындырмай, ұқыпты, таза ұстау керек.

Сергіту сәті:

«Көңілді күн» әуен қосылады.Балалар қимылды қайталайды

-Дымбілмес: Ал жақса балалар сендер өте талатты ,ақылды балалар екенсіндер менін басқада баратын жерлерім бар сау болындар.

 

 

- Д/о: Ғажайып қоржын.
- Шарты: көздерін жұмып қоржыннан кез келген ойыншықты алып, ойыншықтың атын, неден жасалғанын түсініп, қатты, жұмсақ екенін айту.

 

Қорытынды:
Тәрбиеші: Ойыншықпен не істейміз?
Балалар: Ойнаймыз.
Тәрбиеші: Ойыншықтар бізге ренжімеу үшін не істеуіміз керек?! Оларды лақтырмаймыз, сындырмаймыз, жуамыз. Біздің топта ойыншықтардың өз орны бар. Біз ойнап болғаннан кейін, оларды жинап орнына апарамыз. Біздің ойыншықтар таза. Олар бізге ренжімиді. 
Бағалау, мадақтау:
- Сеңдер бүгінгі сұраққа өте жақсы жауап бердіңдер.
- Сеңдерге жұлдызшалар таратып беремін
- Үйге тапсырма:
- Қуыршақтар туралы өлең жаттап келіңдер.

 

 

Балалар тәрбиешіні мүқият тындайды

-Сәлематсыз ба Дымбілмес!

 

Балалар жұмбақты шешеді

 

 -Қуыршақ

 

 

 

 -Доп

 

-Ойыншықтар жайлы.

 

 

 

Балалар тақтада түрған суретті әңгімелейді

 

 

 

 

 

-Иа , барғымыз келеді. 
 

 

-Ойыншықтар дүкеніне
 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар сапқа түрып ойыншықтар дүкеніне саяхатқа барадф (тәрбиешімен)

Сатушымен амандасады

Ойыншықтардың түрлерін атап береді

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәтіне турып қимылдарды қайталайды

 

 

Дидактикалық ойын «Ғажайып қоржын» ойынына қатысып отырады

 

Қортынды тәрбиеші қойған сүрақтарға жауап беріп отырады.

Қонақтармен қоштасады.

 

           

 

Күтілетін нәтиже:

Біледі: ойыншықтардың түрлерін

Игереді: ойыншықтармен ұқыпты ойнауды

Меңгереді: ойыншықтар туралы тақпақтарды біледі

 

Просмотров: 341


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст