Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 27.01.2021ж
Тәрбиеші: Хасенова А.У
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Тақырыбы: Ғажайып математика
Мақсаты: 10 сан көлемінде садық есептеуге үйрету. Сандарды тура және кері санау. Балалардың тілін дамыту, іс-әрекет дағдыларын меңгерту,геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын тиянақтап, түстерді ажырата білуге,тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу. Балалардың ұсақ қол маторикасын дамыту.
Әдіс тәсілдері: сұрақ-жауап,түсіндіру,ой қозғау,талдау-жинақтау.
Көрнекілік құралдар: Пішіндер,шарлар, қоян суреті, геокант тақтасы
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: -Балалар бүгінгі оқу қызметі ерекше болмақ.Себебі бүгін біздің оқу қызыметімізге көптеген тәрбиеші апайлар қонаққа келіп отыр.Апайларымыз бен достарымызбен, амандасып алайық.
Саулық тіле, маған да. Сәлеметсіздерме, сіздерде, Қуанып тұрмыз , біздерде.
Жарайсыңдар, балалар, Бүгінгі күнге сәттілік!
|
Бір-бірімен қол беріп амандасады. |
Ұйымдастырушылық- ізденіс |
Балалар біз бүгін « Ғажайып математика» еліне саяхатқа барамыз. Қанекей барлығымыз пойыз болып саяхатқа барайық. Міне ғажайып математика еліне де келіп жеттік. Балалар бұл саяхатта біз көптеген тапсырмаларды орындаймыз. Мен сендерге құр қол келген жоқпын. Мына шарларды ала келдім. Сары шарды көрсету. Бұл түс қандай жыл мезгілін білдіреді?
-Жасыл шарды көрсету.Бұл түс шөптердің түсі сияқты. Табиғат көктемде оянып, жер беті жасыл шөпке толады. -Қызыл шарды көрсету. Қызыл түс қандай жыл мезгілін білдіреді?Қай уақытта гүлдер қызыл түске боялады? Жұмбақ шешіп көрейік. Балалар келесі шарларды да жарып көреміз бе? 1-ден 10-ға дейін тура және кері санау. Сергіту сәті Емін еркін тыныста Сол қолыңды соз алға, Үшбұрыш сыз ауада, Оң қолыңды соз алға, Дөңгелек сыз ауада
Тақтамен жұмыс: -Балалар мына тақтадағы қандай пішіндер? Дұрыс айтасыңдар. -Ал, мынау қандай пішін? -Ал мынау қандай пішін? Ал мынау қандай пішін?
Үстелде отырып тапсырмаларды орындайды. Геокант тақтасына үшбұрыш, шаршы, дөңгелек салады.
|
төрт мезгіл бар -қыс мезгілі -күз -жаз мезгілінде
.
Жұмбақтың шешуін табады
-дөңгелек -үшбұрыш
-шаршыға
Шарларды жарады - 2 құлақ бар Үшінші шарды жарады.
- іс -қимылмен жасайды
-үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек. Пішіндерден зымыран құрастырады
-Геометриялық пішіндер. -Шаршы. -Үшбұрыш. -Дөңгелек |
Рефлекстік түзету |
Өте жақсы құрастырдыңдар . -Балалар пішіндерден не құрастырдық? -Балалар ендеше осы құрастырған зымыранмен елімізге оралайық. –Біз саяхатқа пойызбен келсек енді зымыранмен қайтамыз екен. Саяхат сендерге ұнады ма? -Саяхатта не үйрендік? |
зымыран Саяхаттан оралады.
-ия, ұнады -Жұмбақтар шешуді,санауды,зымыран құрастыруды. |
Күтілетін нәтиже:
Баланың білуі: Тура және кері санауды, жұмбақтар шешуді, логикалық есептер шығаруды біледі. ;
Меңгеруі: Жыл мезгілдерін түстермен сәйкестендіріп таба алуды меңгерді.
Жасай алуы: Пішіндерден зымыран құрастырып, геокант тақтасымен қолдану білуді;