Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас, Денсаулық, Шығармашылық.
Бөлімі: Тіл дамыту, Дене шынықтыру, Музыка.
Тақырыбы: «Қазақтың ұлттық ойындары»
Мақсаты: Балаларды қазақтың ұлттық салт-дәстүрлеріне баулу. Ойын арқылы балалардың адамгершілік, адалдық, әділдік сезімталдық қасиеттерін қалыптастыру. Ұлттық ойындарды ойнай отырып, өз ұлтына деген сүйіспеншілігін арттырып, салт- дәстүрлерді сақтай білуге ынталандыру. Балалардың тіл байлықтарын арттыру, сөздік қорларын дамыту.
Міндеті: Балаларды ұлттық салт-дәстүрге баулу, балаларды жылдамдыққа баулу.
Сөздік жұмыс: Ата, әже, бүркітші, қыз қуу, соқыртеке т.б.
Билингвалдық компонент: Көктем-весна, народные игры-ұлттық ойындар
Көрнекіліктер: Суреттер
Инклюзивті әлеумет: Белсенділігі төмен балалармен жеке жұмыс.
Қызмет бөлімдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың қызметі |
Жанұя қатысуы |
Мотивациялық қозғаушы |
Шаттық шеңбері! Бәріміз енді тұрайық Үлкен шеңбер құрайық Жақсы,жақсы сөздерді Қонақтарға сыйлайық Табиғат біздің анамыз Табиғатқа баламыз Иіліп сәлем береміз Біз әдепті баламыз! |
Балалар шаттық шеңберін жасады |
|
Іздену ұйымдасты-рушы |
-Балалар сендер қай Республикада тұрасыңдар?
-Балалар сендердің ұлттарың кім? -Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Көктем мезгілінің неше айы бар? -Көктем мезгілінің ерекшеліктерін айтайықшы?
-Көктем туралы қандай тақпақтар білесіңдер? Сабина: Қар еріді, су ақты Күндер туды шуақты Байтақ дала келбеті Түкті кілем сияқты Әсел: Көкке бояп өңірді Көктем келді көңілді Бау-бақшада орманда Құстар әні төгілді. -Жарайсыңдар балалар! -Балалар көктем мезгілінің табиғаты тамаша, саяхатқа барғыларың келеді ме? Олай болса балалар ата, әжеміздің ауылына қонаққа барайық. «Ата, әже ауылына қонаққа бару» Сәлемдесу. Ата, әже: -Балалар сендер қайдан келе жатырсыңдар? -Балабақшада қандай ойындар ойнайсыңдар?
-Балалар сендер қазақтың ұлттық ойындарын білесіңдер ме? Ата: Қазақтың ұлттық ойындары бірнеше түрге бөлінеді. Олар: аңға байланысты, малға байланысты, заттармен ойналатын ойындар. Олай болса сендердің ұлттық ойындарыңды тамашалайын. -Балалар сендер әдептілік туралы мақал-мәтел білесіңдер ме?
1.Ойын: «Бүркітші»
Шарты: Екі баланы шығарып тақтайшаның үстіндегі тақияны аузымен тістеп алу керек. -Жарайсыңдар балалар! -Балалар сендер қандай жұмбақ білесіңдер?
2.Ойын: «Соқыртеке» Шарты: Ойыншының көзі байланып, жанындағы адамды тауып алу керек. -Ал тағы кім жұмбақ біледі?
3. Ойын: «Қыз қуу» Шарты: Атпен қызды қуып жету. -Балалар сендер қандай тыйым сөздер білесіңдер?
4.Ойын: «Арқан тартыс» Шарты: Екі топқа бөлініп арқан тартады. Ата, әже: Балалар тағы қандай өнерлерің бар? Би: «Қаражорға» Ата, әжемен қоштасу. |
-Қазақстан Республикасы
-Қазақ
-Көктем
-Үш ай бар
-күн жылынады, талдар бүршік атады.
-Иә, барғымыз келеді
-Балабақшадан
-Әртүрлі ойындар ойнаймыз
-
-Иә білеміз Аслан: Әдепті бала арлы бала Әдепсіз бала сорлы бала.
Аяла: Арыстан ақырады Орман жарқырайды -Найзағай
Айткүл: Мінсең желдей жүйткиді Көңілің таудай өседі Алып ұшар алысқа «Ер қанаты» деседі -Ат
Данил: Малды теппе,ақты төкпе
Балалар би билейді Ата, әжемен қоштасады
|
|
Рефлексивті түзету |
Саяхаттан қайту. -Балалар біз қайда бардық?
-Кімдерді көрдік? -Қандай ойындар ойнадық? -Балалар сендерге саяхат қызықты болды ма? Балаларды мақтап мадақтау. -Жарайсыңдар балалар! |
-Ата мен әжеге қонаққа бардық -Ата мен әжені -Ұлттық ойындар
-Иә |
|
Күтілетін нәтижелер:
Не білді? Қазақ халқының салт-дәстүрлерін білді.
Не алды? Сұрақтарға жауап бере алды.
Не істей алды? Ұлттық ойындарды ойнай алды.